STEAM CHALENNGE 1.11.2023- 21.10.2025

KAJ JE STEAM?

Model STE(A)M je izobraževalni pristop, ki združuje znanost, tehnologijo, tehniko, umetnost in matematiko za usmerjanje otrokovega raziskovanja, komunikacijskih veščin in kritičnega mišljenja. V predšolskem izobraževalnem pristopu STEAM je poleg naravoslovnih, tehnoloških, inženirskih, likovnih in matematičnih dejavnosti v vse dejavnosti vključen model kreativnega, kritičnega mišljenja, sodelovalnega in komunikativnega učenja.

UČENJE STEAM POTEKA NARAVNO VSAK DAN KO OTROCI RAZISKUJEJO SE IGRAJO IN PREIZKUŠAJO

Predstavitev NAŠIH partnerjev

STEAM odpravlja omejitve in jih nadomešča z radovednostjo, kritiko, spraševanjem in inovativnostjo.

Znanost za majhne otroke spodbuja raziskovanje in odgovarjanje na vprašanja, kar pogosto vključuje eksperimentiranje;
Tehnologija se nanaša na uporabo preprostih orodij, kot so barvice in ravnila, ter bolj zapletenih orodij, kot so mikroskopi in računalniki;
Inženiring pomeni prepoznavanje problemov in preizkušanje rešitev;
Umetnost spodbuja ustvarjalnost in omogoča otrokom, da pokažejo koncepte, ki se jih učijo, in
Matematika se ukvarja s številkami, pa tudi z vzorci, oblikami, organizacijskimi sposobnostmi in še mnogo več.

NAŠI CILJI

  • Zagotovili bomo usposabljanje učiteljev o izobraževalni metodi STEAM in veščinah 21. stoletja
  • V našem vrtcu bomo zgradili Steam laboratorij
  • Pripravili bomo učne načrte STEAM, ki vključujejo praktični enoletni učni načrt z usposabljanji
  • Ustvarili bomo knjigo virov z enoletnim študijskim načrtom, vključno s teoretičnimi informacijami o izobraževalnem modelu Steam
  • Videoposnetke o usposabljanju in izvedbene faze načrtov bomo delili na digitalnih izobraževalnih kanalih in blogu.
  • Nova pedagoška praksa, ki bo otrokom omogočila raziskovanje, razmišljanje, ustvarjalnost…
  • Nacionalni simpozij, internacionalni simpozij

IZOBRAŽEVALNE IZMENJAVE

ROMUNIJA – november 2023 link do ogleda: https://fb.watch/o_uWPwJX4q/
SLOVENIJA – januar 2024
TURČIJA – april 2024
ŠPANIJA – maj 2024
ESTONIJA – september 2024
ROMUNIJA – junij 2025

POVEZAVE, KJER NAM LAHKO SLEDITE IN VIDITE NAŠE AKTIVNOSTI

FB STRAN: https://www.facebook.com/profile.php?id=61554246535932

Zapisala koordinatorica projekta Romana Povh


PREDSTAVITEV PRIMERA DOBRE PRAKSE V ŠPANIJI


Strokovna delavka vrtca Hrastnik Mirjam Rupar je na Erasmus+ izmenjavi v Španiji – Malagi predstavila svoj primer dobre prakse na temo »Let’s build a bridge« oz. Zgradimo most. Dejavnost je zajemala cilje iz področij znanosti, tehnologije, inženiringa, umetnosti in matematike po 5E pristopu (uvod, raziskovanje, razlaga, izvedene dejavnosti, evalvacija). V sklopu izvajanja aktivnosti je uporabila različne materiale. Prvotna dejavnost je temeljila na sestavljanja mostu iz Duplo kock, v nadaljevanju pa je dejavnost zaradi zanimanja otrok nadgrajevala še z uporabo drugih materialov: plastelina, lesenih konstruktorjev, naravnih materialov in »pravih Ytong zidakov«. Dejavnosti gradnje mostov je uspešno povezovala z vsemi kurikularnimi področji.

Mirjam se je novembra udeležila seminarja v Pragi na Češkem, kjer je pridobila veliko novega znanja in idej za delo z otroki na področju načrtovanja in izvajanja STEAM dejavnosti.

Več mesecev je dejavnosti preizkušala in izvajala v svojem oddelku. V sklopu zahtev Erasmus+ akreditacije je izvedla kolegialno hospitacijo za strokovne delavce ter predstavila dejavnost na pedagoških dnevih vrtca Hrastnik.


THE STEAM CHALLENGE, E+, ŠPANIJA, MALAGA, 1.dan


Pet strokovnih delavk Vrtca Hrastnik, na Erasmus +  izmenjavi v Španiji intenzivno pridobiva nova znanja in izmenjuje izkušnje o novih učnih pristopih v vrtcu in šoli. 


TURČIJA- Ankara


4 naše strokovne delavke so v tem tednu na izobraževanju v Ankari prek erazmus projekta. Pridobile bodo znanje o 5e pristopu poučevanja, STEAM dejavnostih in ga širile v našem kolektivu, ter otrokom obogatile dopoldneve. Prvi dan je minil v duhu kulture, zgodovine in predavanj. V prihajajočih dnevih pa si bodo poleg izobraževanj, ogledale še različne vrtce in šole ter aktivno sodelovale na poučnih delavnicah. 

Comments are closed.