Pretekli dnevi so v naši skupini minili v znamenju igre z naravnim in odpadnim materialom.
V predšolskem obdobju je zelo pomembno, da zagotovimo bogato in spodbudno učno okolje, ki otrokom ponuja možnost za igro in učenje z različnimi snovmi, predmeti in materiali. Posebej uspešni v zagotavljanju spodbudnega učnega okolja so nestrukturirani materiali, ki jih otroci spoznavajo, preizkušajo njihove lastnosti, rokujejo z njimi, se igrajo na različne načine in tako prek njih pridobivajo različne (učne) izkušnje.
- Plezali smo v škatle, gradili stolp, naredili vlak, kačo, igrali na »bobne«
- Spoznavali smo različen material ( lastnosti papirja )- časopisni papir, karton, škatle;
- Igrali smo se preproste gibalne, ritmične in govorne igrice, igre skrivalnic;
- Sestavljali smo škatle, jih odpirali in zapirali, ter vanje vtikali predmete;
- Se vozili v škatlah;
- Se igrali in rokovali s škatlami, jih tipali in prenašali naokrog;
- Razvijali fino motoriki;
- Se urili v pripenjanju kljukic za obešanje perila;
- Se igrali svoj mini golf;
- Risali smo na plastično podlago;
- Imeli smo taborni ogenj in igrali z lesenimi paličicami;
- Kuhali z želodki;
- Razvrščali gumbke in fižolčke; …